Hvordan fungerer retur og refusjon?

Vi aksepterer ikke returer uten mangler. Hvis det er et problem på vår side, send oss en e-post med navn, ordrenummer og bilder, så finner vi en løsning.


Forstå våre retningslinjer for retur og refusjon

Alle klistremerker lages på bestilling, så vi kan ikke godta retur hvis det ikke er noen feil. Men hvis det er et problem med klistremerkene dine, og feilen ligger på vår side, vil vi rette det opp.

Send oss en e-post med navn, ordrenummer og bilder som viser problemet, slik at vi kan ta tak i det og finne en løsning. Dette kan innebære omtrykk, refusjon eller kreditt, avhengig av hva problemet gjelder.

Feil i bestillingen må rapporteres innen én uke etter levering for å sikre at problemet blir løst i tide. Hvis du ber om refusjon, må alle klistremerker være redegjort for, og vi kan be deg om å returnere bestillingen eller fremlegge bevis på at bestillingen er ødelagt.

Vi gir ikke refusjon eller omtrykk for feil som for eksempel feil størrelse, designfeil eller ombestemmelse etter at bestillingen er trykket. Bestillinger produseres i den størrelsen som vises på nettstedet, så vennligst sjekk den endelige størrelsen før du legger inn bestillingen.

Vårt mål er å sørge for at du er fornøyd med kjøpet ditt, og å hjelpe deg med eventuelle problemer som måtte oppstå.