Hva skal jeg gjøre hvis pakken min kommer bort eller blir skadet under forsendelsen?

Hvis pakken din går tapt eller blir skadet, send oss en e-post med bestillingsnummeret ditt og bilder av skaden. Vi vil undersøke og løse problemet raskt.


Håndtering av tapte eller ødelagte pakker

Hvis pakken din går tapt eller blir skadet under forsendelsen, ber vi deg sende oss en e-post umiddelbart med bestillingsnummeret ditt og, i tilfelle skade, bilder av de skadede varene og emballasjen.

Vårt supportteam vil undersøke situasjonen, koordinere med fraktselskapet og ta de nødvendige skritt for å løse problemet. Hvis pakken er kommet bort, trykker vi opp klistremerkene på nytt og sender dem på nytt for å sikre at du mottar bestillingen din så raskt som mulig. Når det gjelder skadede pakker, vurderer vi omfanget av skaden og avgjør om det er hensiktsmessig med nytt trykk, erstatning eller refusjon.

Vi forstår hvor skuffende det kan være å motta skadede varer eller ikke motta bestillingen din i det hele tatt, og vi er forpliktet til å gjøre det rette. Din tilfredshet er vår høyeste prioritet, og vi vil jobbe hardt for å løse eventuelle problemer og sørge for at du mottar klistremerkene dine i perfekt stand. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med en tapt eller skadet pakke, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vårt supportteam er her for å hjelpe deg og gi deg en best mulig løsning.