Hvor er bestillingen min?
Spor bestillingen din ved hjelp av sporingsnummeret i e-postbekreftelsen. Hvis du trenger ytterligere hjelp, kan du kontakte kundestøtteteamet vårt.
Sporing av bestillingen din
For å finne ut statusen på bestillingen din, bruk sporingsnummeret som er oppgitt i e-postbekreftelsen. Med dette sporingsnummeret kan du følge med på bestillingens fremdrift og estimerte leveringsdato via fraktselskapets nettside.
Hvis du har problemer med å få tilgang til sporingsinformasjonen eller hvis bestillingen din ser ut til å være forsinket, kan du kontakte kundestøtteteamet vårt for ytterligere hjelp. Gi dem bestillingsnummeret ditt og andre relevante opplysninger, så vil de hjelpe deg med å finne ut av statusen til bestillingen din og løse eventuelle problemer.
Vårt mål er å sikre at bestillingen din blir levert raskt og nøyaktig. Hvis du er bekymret for hvor bestillingen din befinner seg, er vi her for å hjelpe deg og gi deg den nødvendige støtten for å sikre at du blir fornøyd.