Hvordan kan jeg endre materialet etter bestilling?

Kontakt kundestøtte umiddelbart for å be om en vesentlig endring. Hvis bestillingen ikke har kommet i produksjon, kan vi oppdatere den.


Endre klistremerkemateriale etter bestilling

Hvis du har behov for å endre materialet på klistremerkene dine etter at du har lagt inn en bestilling, må du kontakte supportteamet vårt så snart som mulig.

Hvis bestillingen ennå ikke har gått inn i produksjonsfasen, kan vi oppdatere materialet til dine nye preferanser. Det er viktig å handle raskt, for når klistremerkene er i produksjon, kan det ikke gjøres endringer.

Teamet vårt hjelper deg med å verifisere ordrestatusen og gjøre de nødvendige justeringene. Vær oppmerksom på at endring av materialet kan påvirke produksjons- og leveringstiden. Vi har som mål å imøtekomme dine forespørsler på en effektiv måte for å sikre at du får klistremerker som oppfyller dine forventninger.