Hvorfor ble kortet mitt belastet mer enn én gang?
Flere bestillingsforsøk kan vises som ventende transaksjoner. Disse vil bli kansellert etter behandling, og kun én transaksjon vil bli belastet fullt ut.
Forstå flere belastninger på kortet ditt
Hvis du oppdager at kortet ditt har blitt belastet mer enn én gang, kan det skyldes flere bestillingsforsøk før transaksjonen din ble godkjent. Disse forsøkene kan vises som ventende transaksjoner på kontoutskriften din. Ventende transaksjoner er midlertidige og vil vanligvis bli kansellert når transaksjonen er ferdigbehandlet av banken din. Dette betyr at du ikke vil bli belastet flere ganger; kun én transaksjon vil bli fullført, og resten vil forsvinne fra kontoutskriften din.
Det er også mulig at de ventende belastningene skyldes bankens autorisasjonsprosess, som holder tilbake midler midlertidig for å sikre at det er tilstrekkelig med midler tilgjengelig for transaksjonen. Dette er en vanlig praksis for å forhindre svindel og sikre en smidig behandling. Hvis du er bekymret, eller hvis belastningene ikke forsvinner etter noen dager, kan du kontakte kundestøtteteamet vårt.
Vi er her for å hjelpe deg med å undersøke og løse eventuelle faktureringsproblemer raskt. Målet vårt er å gi deg en sømløs handleopplevelse, og vi setter pris på din tålmodighet og forståelse mens vi jobber med å løse eventuelle problemer.