Hva om pakken min kommer bort?

Hvis pakken din kommer bort, kan du sende oss en e-post, så kan vi kanskje trykke opp klistremerkene på nytt og sende dem på nytt. Din tilfredshet er vår prioritet.


Fremgangsmåte hvis pakken din kommer bort

Hvis pakken din er tapt og ikke kan gjenfinnes, trykker vi opp klistremerkene dine på nytt og sender dem på nytt. Send oss en e-post umiddelbart hvis det ser ut til at pakken din har gått tapt. Teamet vårt vil undersøke situasjonen, koordinere med fraktselskapet og iverksette nødvendige tiltak for å sikre at du mottar klistremerkene dine så snart som mulig. Vi forstår hvor frustrerende det kan være når en pakke blir borte, og vi er opptatt av å løse slike problemer raskt.

Din tilfredshet er vår prioritet, og vi vil gjøre alt vi kan for å sikre at klistremerkene dine finner veien til deg så snart som mulig. Hvis du har noen bekymringer eller spørsmål om forsendelsen din, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vårt supportteam er her for å hjelpe deg og sørge for en sømløs opplevelse, selv i tilfelle en pakke skulle gå tapt.